Zájem o tuto soutěž rok od roku roste a do letošního třetího ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2009 bylo zařazeno 43 studentských prací, což představuje více jak 100% nárůst účasti ve srovnání s prvním zahajovacím ročníkem. Projekt studentské soutěže patří mezi úspěšné projekty POPAI CE, které jsou realizovány v rámci programu spolupráce se studenty vysokých škol se specializací na podlinkovou marketingovou komunikaci.
Partnery letošního soutěže POPAI STUDENT AWARD 2009 jsou společnosti Coca Cola HBC Česká republika spol. s r.o., Energizer Czech, spol. s r.o. a Soare Sekt a.s.. Tento ročník soutěže rovněž podporuje Asociace komunikačních agentur (AKA), která se do projektu soutěže zapojila jako odborný partner.
Studenti soutěžili o nejlepší design POP materiálu dle zadaného briefu od třech konkrétních zadavatelů.
Cílem zadání společnosti Energizer Czech, spol. s r.o. bylo vystavení a prezentace vybraných produktů v kategorii mokrého holení na prodejních stojanech v zónách pro sekundární vystavení, které budou zároveň sloužit jako prodejní zásobníky daného zboží a pro prezentaci produktů a firmy.
Zadání společnosti Soare Sekt.s. bylo zaměřeno na zvýraznění „dětského sektu“ Robby Bubble v místě prodeje jakožto skvělého společníka na dětskou party. Požadovaným typem POP materiálu je prodejní stojan, který je určen pro maloobchod a hypermarkety s potravinářským zbožím s možností použití také na čerpacích stanicích.
Brief společnosti Coca-Cola HBC Česká republika měl za cíl navýšit frekvenci nákupů/objednávek produktů Coca-Cola, Coca-Cola Zero a Coca-Cola Light RGB v segmentu HoReCa prostřednictvím inovativních POP prostředků, které jsou umístěny na stolech a na baru. POP by mělo skutečně vyvolat impuls ke spotřebě výše zmíněných nápojů.
Práce byly hodnoceny odbornou komisí, která zasedala na konci září 2009 a která byla složena ze zástupců z oblasti designu, zástupců zadavatelů reklamy, zástupců vyhlašovatele soutěže, zástupců z technologie – výroby POP a zástupců VŠ.
-red-