Marketing

Třetí ročník soutěže Startup roku 2009 zná své vítěze

Cílem soutěže Startup roku 2009 je vybrat nejlepší studentský podnikatelský nápad a podpořit výherce v jeho realizaci. Do soutěže se může přihlásit každý student vysoké nebo vyšší odborné školy v České republice do věku 27 let. Do soutěže se mohou přihlásit také libovolně velké týmy. Soutěž je koncipována jak pro studenty, kteří s podnikáním nemají žádné zkušenosti, tak i pro již podnikatelsky aktivní studenty.

Soutěž studentských podnikatelských nápadů Startup roku 2009 zná vítěze svého třetího ročníku. Stal se jím student Jiří Kouble s projektem Smart Parking, který tak získal i hlavní cenu – možnost investice ve výši až 3.000.000 Kč. Během slavnostního vyhlášení, které proběhlo v K+K Hotel Central v Praze se představili také další čtyři nejlepší projekty a za inovativní přístup byl oceněn i projekt Boofi, jehož autorem je Tomáš Hodboď.

„Obdobné soutěže se orientují většinou na internetové projekty, Startup roku je však otevřen různorodým oblastem a formám podnikání. Důkazem je toho letošní vítěz. Přihlášené projekty posuzujeme pouze podle jejich kvality, inovativnosti a šance na obchodní úspěch,“ uvedl k vyhlášení výsledků Kamil Vacek, ředitel společnosti Glocal Consulting, která je jedním z organizátorů soutěže a investorem vítězného projektu.

„O tom, že soutěž Startup roku spolupracuje s opravdu schopnými studenty a pomáhá na svět kvalitním projektům, svědčí i to, že vítěz prvního ročníku, projekt BezRealitky.cz je jedním z nejúspěšnějších startupů v ČR. Ze dvou studentů s nápadem na papíře se tak během dvou let stala dvojka českého realitního trhu,“ dodává Kamil Vacek.

Letošního třetího ročníku se účastnilo přes 40 projektů, ze kterých vybrala odborná porota 10 finalistů. Ti se do soutěže přihlásili například s řešením parkovacího systému pro malé plochy, komplexním filmovým webem, cestovní kanceláří zaměřenou na oblast Balkánu, projektem bezlepkového stravování, se způsobem sociální komunikace přes mobilní technologie, se systémem pro poskytování financí či projektem z oblastí přírodního zemědělství. Všech deset finalistů navíc získalo cenu partnera soutěže, společnosti HTC, a to špičkový smartphone HTC Hero.

Investorem, který podpoří projekt vítěze, a organizátorem soutěže je společnost Glocal Consulting, a.s. Odbornou porotu tvořili Kamil Vacek, ředitel společnosti Glocal Consulting, Taťána Le Moigne, Country Business Manager Google Česká Republika, Jan Binar, generální ředitel McCann-Erickson, Ondřej Fryc, obchodní ředitel a předseda představenstva Mall.cz, Pavel Řehák, náměstek pro retail marketing a rozvoj produktů Česká pojišťovna, Martin Holečko, předseda představenstva společnosti Et netera, Martin Lukeš, ředitel Rozvojového a poradenského centra VŠE, Ondřej Bartoš, Výkonný ředitel TUESDAY Business Network a poradce VC fondu MCI Management a Jakub Havrlant, zakladatel projektu BezRealitky.cz.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!