Komunikační agentura IDMZ připravila novou kampaň s názvem „Největší odborníci na dárky jsme my“ pro svého významného klienta, dynamicky se rozvíjející firmu Czech computer (www.czc.cz), která se orientuje především na prodej výpočetní techniky ale i spotřební elektroniky.
Kampaň, kterou kreativní oddělení agentury IDMZ ve spolupráci s klientem vytvořilo, zahrnuje tři televizní reklamní spoty, dva rádiové spoty a dále tři video spoty určené primárně pro home page klienta a dále využité jako sponsoringy na Stream a www.nova.cz. Součástí kampaně jsou i megaboardy, webové bannery a tisková inzerce.
Motivem kampaně, která byla spuštěna v polovině listopadu a poběží až do Vánoc, je symbolická likvidace „Santic“ a převzetí zodpovědnosti za Vánoce společností Czech computer. „Kampaň je založená na tom, že jsou na webu prodavači, kteří tam pracují, zkoušejí a doporučují nejlepší dárky,“ říká Hana Kubešová, Account Director v agentuře IDMZ, a dodává: „Pointou reklamních spotů je žertovné zničení symbolu Vánoc, v tomto případě Santice, s tím, že zodpovědnost za Vánoce neseme my, teď je to na nás.“ Pro Czech computer připravuje IDMZ také kampaň na rok 2010.
-red-