Časopis Advertising Age zařadil Weber Shandwick, přední globální PR agenturu, mezi jednu z deseti „Agentur desetiletí“ .
Ve svém hodnocení časopis Advertising Age ocenil úspěchy firmy v posledních deseti letech, zastupování předních klientů a ohromný globální záběr.
„Lepší závěr roku jsme si ani neuměli představit,“ uvedl Harris Diamond, generální ředitel společnosti Weber Shandwick. „Advertising Age nás jmenoval ,Agenturou desetiletí‘ a navíc jsme v roce 2009 získali označení „Agentura roku“ – to je skutečný hold našim lidem, naší kreativitě a strategickým radám, které dáváme našim klientům.“
Ocenění od časopisu Advertising Age je jedním z bezprecedentní řady mezinárodních oborových cen, které agentura Weber Shandwick letos získala: „Globální agentura roku“ od časopisu The Holmes Report, „Mezinárodní agentura roku“ od časopisu PRWeek UK, zlatá medaile v globálním hodnocení časopisu PRWeek, „Agentura roku“ v soutěži European Excellence, „Mezinárodní agentura roku“ od Svazu britských PR konzultantů (PRCA) a inaugurační cena reklamního festivalu „Canneský lev“ za nejlepší PR integrovanou kampaň.
-red-