Společnost DPD CZ s.r.o. vstupuje na trh B2C (business-to-consumer) s moderní alternativou doručování balíků. Služba DPD CLASSIC v nové variantě Private je moderní alternativou zaručující komfortní doručení objednaného zboží po celé ČR. Tato služba jako první nabízí zcela ojedinělou možnost platby doběrečného, kterou zatím žádná jiná přepravní společnost neumožňuje. Jedná se o uhrazení dobírky platební kartou!
Nákupní chování lidí se v souvislosti s probíhající krizí, časovými možnostmi, ale také s rostoucím počtem obchodů na internetu mění. Nákupem přes internet tak zákazník získá větší výběr zboží, možnost nižší ceny, ale i její rychlé porovnání. Sežene tam i v kamenných obchodech těžko dostupné věci. Proto není divu, že se tato oblast prodeje velmi dynamicky rozvíjí a využívá ji stále větší počet zákazníků.
S tímto trendem také rostou požadavky na přepravu a doručování zásilek, a proto DPD CZ s.r.o. přichází s rozšířením služby DPD CLASSIC o možnost doručení Private. Tato služba zajišťuje komfortní doručení objednaného zboží do 50 kg až do domu zákazníka do 24 hodin po celé ČR. Stačí si pouze vybrat, kam a kdy ho chce zákazník (příjemce zásilky) doručit, popřípadě tyto instrukce měnit. A navíc, dobírku může zaplatit platební kartou. Jak služba funguje?
• den před samotným doručením zašle DPD příjemci zásilky detailní informace o jeho zásilce – číslo zásilky, termín doručení, výši dobírky
• na www.dpd.cz pak lze zjistit předpokládaný čas doručení, stačí pouze znát číslo zásilky
• v den doručení bude kurýr příjemce informovat o případných změnách nebo o upřesnění času doručení zásilky
• pokud kurýr příjemce nezastihne, nechá v poštovní schránce oznámení (tato informace bude současně také zaslána e-mailem)
• prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz si poté může příjemce zásilky jednoduchým způsobem změnit termín nebo adresu následujícího doručení dle jeho požadavků
• dobírku může zaplatit platební kartou
Tuto službu si zákazník DPD může navíc dále rozšířit o následující služby a tím si zajistit mnohem komfortnější komunikaci ještě před prvním pokusem o doručení zásilky: IDM je doplňkovou službou, která umožňuje příjemci měnit den doručení pomocí interaktivní SMS. Garantovaná telefonická avizace zaručuje telefonické oznámení o doručení zásilky, kdy si příjemce může rovnou po telefonu změnit termín a adresu doručení zásilky dle toho, jak mu to vyhovuje.
-red-