Reklama

Volksbank CZ spouští kampaň zaměřenou na firemní klientelu

Koncem listopadu spustila Volksbank CZ podzimní kampaň zaměřenou na oblast firemní klientely. Cílem marketingové kampaně, která se soustředí zejména na propagaci regionálních center Volksbank CZ, je oslovit malé a střední podniky. Hlavním komunikačním kanálem kampaně bude tisková inzerce v regionálních médiích. Novým prvkem v této marketingové aktivitě banky je využití vlastních zaměstnanců. Firma tentokrát klade důraz na propojení nabízených služeb a konkrétních tváří.

„S formou propagace zaměřenou na regionální divize máme velice dobrou zkušenost již z jarní kampaně, jejíž výsledek splnil naše očekávání, a proto se při realizaci podzimní marketingové kampaně chceme vydat podobným směrem,“ vysvětluje Petr Žibřid, ředitel marketingu a komunikace Volksbank CZ, a dodává: „Lokální charakter kampaně bude mimo jiné prezentovat i osobní vzkaz regionálních ředitelů firemní klientely, kteří se tímto způsobem zapojí do vytváření celkového povědomí o Volksbank CZ.“

-red-

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!