Koncem listopadu spustila Volksbank CZ podzimní kampaň zaměřenou na oblast firemní klientely. Cílem marketingové kampaně, která se soustředí zejména na propagaci regionálních center Volksbank CZ, je oslovit malé a střední podniky. Hlavním komunikačním kanálem kampaně bude tisková inzerce v regionálních médiích. Novým prvkem v této marketingové aktivitě banky je využití vlastních zaměstnanců. Firma tentokrát klade důraz na propojení nabízených služeb a konkrétních tváří.
„S formou propagace zaměřenou na regionální divize máme velice dobrou zkušenost již z jarní kampaně, jejíž výsledek splnil naše očekávání, a proto se při realizaci podzimní marketingové kampaně chceme vydat podobným směrem,“ vysvětluje Petr Žibřid, ředitel marketingu a komunikace Volksbank CZ, a dodává: „Lokální charakter kampaně bude mimo jiné prezentovat i osobní vzkaz regionálních ředitelů firemní klientely, kteří se tímto způsobem zapojí do vytváření celkového povědomí o Volksbank CZ.“
-red-