Časopisy Free Magazine, Lime a Peloton se tento týden staly dalšími členy inzertní sítě Outdoornet, která sdružuje tituly zaměřené na aktivní trávení volného času. Pod značku Outdoornet tak nyní patří společně s outdoorovým magazínem Horydoly a turistickým Trekingem již pět tiskových titulů.
„Síť časopisů Outdoornet s celkovým nákladem 73,5 tisíce výtisků a čteností až 170 tisíc čtenářů je atraktivním médiem pro inzerenty, kteří chtějí snadno a efektivně zasáhnout čtenáře aktivně trávící svůj volný čas,“ uvedl ředitel společnosti Media House Ondřej Turek. „Letos jsme zaznamenali výrazný nárůst inzertních tržeb, a to jak v tisku, tak v našich internetových titulech. Inzerenti v těžkých dobách sází na specializované, tematicky cílené tituly.“
Free Magazine a speciální dámská edice Lime jsou tituly zaměřené na sporty mladších věkových kategorií, jako jsou snowboarding, skating a surfing, Peloton je cyklistický magazín s nejdelší tradicí pokrývající cyklistiku od silničních přes horská kola až po rodinnou cykloturistiku. Do sítě Outdoornet spadají dále každoroční speciály Cyklopedie a Tour de France z dílny redakce časopisu Peloton. Horydoly a Treking jsou tradiční „outdoorové“ časopisy zaměřené na turistiku, horolezectví, vodáctví, zimní sporty a cykloturistiku.
-red-