Česká pobočka Neo@Ogilvy se stala členem skupiny Yahoo Web Analytics Consultant Network (YWACN) a přidala se k 83 společnostem angažovaným v této celosvětové síti.
„Přijeti do sítě YWACN nám dává přístup k informacím o úspěšných kampaních a umožňuje spolupracovat s firmou Yahoo! na mnohem užší bázi,“ řekl Jiří Malý, Media Manager v Neo@Ogilvy. Rolí každé poradenské společnosti je klientovi poskytnout odbornou radu a pro obor analýzy webových stránek to platí dvojnásob, a proto v zájmu rozšíření znalostí začala společnost Neo@Ogilvy využívat služeb Yahoo! Web Analytics. „Při analýze internetových stránek je výhodou mít k dispozici více dat z většího množství zdrojů,“ potvrdil Jiří Malý.
Členové YWACN jsou především konzultační společnosti, které se zabývají rozborem a optimalizací webových stránek. Připojení do skupiny YWACN přineslo do společnosti další know-how, kterým může být Neo@Ogilvy prospěšné svým klientům. Silnou stránkou této exkluzivní sítě je také globální pokrytí a přístup k nejlepším analytikům v oboru, což podporuje výměnu vědomostí na mezinárodní úrovni a vede ke stálému zkvalitňování služeb.
-red-