Internetové portály Equichannel.cz, Freeride.cz a Skinet.cz se staly členy sítě Outdoornet, která sdružuje internetová a tisková média zaměřená na sport, rekreaci v přírodě, turistiku a cestování. Počet zastoupených internetových titulů dosáhl patnácti, celá internetová síť nyní zasahuje 650 tisíc čtenářů a garantuje 800 tisíc zobrazení reklamních bannerů za týden. Každý z nových titulů dosahuje v sezóně návštěvnosti 100 tisíc reálných uživatelů za měsíc.
Zároveň se vstupem nových titulů výrazně posílila sekce Outdoornet Snow. „Pokračujeme v expanzi, abychom mohli inzerentům nabízet větší zásah kvalitní cílové skupiny a lepší služby. Freeride.cz, Horydoly.cz a Skinet.cz je silná trojka, díky níž je náš zimní balíček Outdoornet Snow nejčtenějším českým médiem s lyžařskou a snowboardovou tématikou,“ uvedl ředitel sítě Outdoornet Ondřej Turek. „Prostřednictvím balíčku Outdoornet Snow mohou nyní zákazníci mnohem efektivněji zasáhnout nejméně 250 tisíc vyznavačů zimních sportů všeho druhu.“
Obchodní zastoupení sítě internetových a tiskových titulů Outdoornet provozuje společnost Media House, která je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). „Outdoornet je nyní s 650 tisíci čtenáři na internetu a 33 tisíci čtenáři tiskových titulů nejsilnější značka mezi tituly zaměřenými na outdoor a cestování,“ řekl Ondřej Turek. „Kromě celé sítě Outdoornet Premium s garantovaným počtem zobrazením 800 tisíc impresí za týden nabízíme i oborové inzertní balíčky, jako je zimní Outdoornet SNOW, turistický a cestovatelský Outdoornet TREK, cyklistický Outdoornet BIKE, vodácký Outdoornet BOAT a horolezecký Outdoornet CLIMB.“
-red-