Spotřebitelé budou již podesáté hodnotit nové a inovované výrobky na trhu rychloobrátkového zboží.
Do programu se mohou přihlásit výrobní a distributorské společnosti, které na český trh v období od 1. září 2008 do 31. prosince 2009 uvedly či uvedou nové nebo inovované výrobky rychloobrátkového sektoru s výjimkou tabákových produktů. Registrace je otevřena do konce roku.
Po ukončení registrace bude přihlášené výrobky hodnotit odborná komise, která zvolí nejinovativnější výrobek ze všech přihlášených produktů, který získá cenu poroty. Vítězové jednotlivých kategorií budou oceněni na základě výzkumu na reprezentativním vzorku respondentů. Současně s výzkumem budou na internetu a v tisku probíhat spotřebitelské soutěže. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne na konci dubna 2010. Vítězové získají roční licenci na logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010 a znělku programu.
„Jsme rádi, že i přes sílící obavu z ekonomické krize si společnosti uvědomují, jak důležité je své výrobky a značky podporovat a neztratit své zákazníky. Ročník 2009 byl druhým nejsilnějším v historii projektu a věříme, že i ročník 2010 bude stejně silný,“ říká Radka Reichelová, project manager programu ze společnosti Atoz Event. „Vážíme si, že oceněné společnosti ve svých kampaních používají logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, které jim pomáhá bojovat proti konkurenci, zvyšovat tržby a prodlužovat životnost výrobků.“
-red-