Od pondělí 2. listopadu má veřejnost možnost nominovat nejoblíbenější finanční produkty na Cenu veřejnosti, jedno z hlavních ocenění 8. ročníku soutěže Zlatá koruna. Do finále, které se uskuteční v příštím roce, postoupí 20 produktů s největším počtem nominací a z nich pak opět veřejnost svým hlasováním vybere konečné vítěze. Současně s nominacemi na Cenu veřejnosti začíná i hlasování v Ceně podnikatelů o nejlepší finanční produkty pro malé a střední podniky. Konečné výsledky obou anket budou známy v květnu 2010.
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2010, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedeném webu. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webu uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
V minulém sedmém ročníku byl v obou anketách odevzdán rekordní počet 126 030 hlasů a účastníci vybrali vítěze z celkového počtu 615 finančních produktů.
„Těší nás, že zájem veřejnosti o hlasování v soutěži Zlatá koruna je veliký a málokterá u nás vyhlašovaná anketa se může pochlubit takovou účastí. Svědčí to o tom, že stále více lidí dnes zajímá, jaké produkty a v jaké kvalitě finanční trh nabízí. Nejvíce si u této ankety ceníme, že navazuje těsnější spojení mezi zákazníky a poskytovateli finančních služeb. Získat tuto cenu je pro finanční společnosti nejenom prestižní záležitostí a měřítkem úspěšnosti, ale především pobídkou, aby své služby stále zlepšovaly a více se orientovaly na klienta. A právě toto chceme pravidelným vyhlašováním této ankety podporovat,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
-red-