On-line

Agentura RobertNemec.com začne provádět srovnávací výzkum efektivity webů

Internetová reklamní agentura RobertNemec.com bude provádět bezplatný výzkum efektivity webů v České republice nazvaný RobertNemec.com Online Retail Results.

Čtvrtletní výzkum se zaměří na míru konverze, míru opuštění (bounce rate) a čas, který uplyne od doby, kdy uživatel poprvé vstoupí na daný web, po dobu, kdy na webu nakoupí. Výsledky od jednotlivých webů budou anonymizovány, agregovány a zpracovány podle detailních oborů. Každý účastník výzkumu obdrží kompletní anonymizované agregované detailní výsledky, veřejně budou se zpožděním publikovány souhrnné výsledky.

„Výzkum má pouhých 12 otázek, na které se odpovídá online. Se zájemci podepisujeme smlouvu o mlčenlivosti,“ představuje výzkum ředitel agentury Robert Němec. V případe zájmu ze strany respondentů bude agentura provádět výzkum každé čtvrtletí.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!