Weber Shandwick, jedna z předních světových PR agentur, získala v každoroční soutěži pořádané týdeníkem PRWeek prvenství v kategorii „Mezinárodní poradenská firma roku“. Agentura byla oceněna za nepřehlédnutelnou celoroční výkonnost, trvalou podnikatelskou expanzi a působení v takřka každém důležitém mediálním, vládním a obchodním centru na šesti kontinentech.
Předseda poroty časopisu PRWeek, Ian Wright, ředitel firemních vztahů ve společnosti Diageo, k tomu poznamenal: „Pro agenturu Weber Shandwick to byl skvělý rok – ocenění na ni jen pršely, získávala ty nejlepší mezinárodní klienty a mohla se pochlubit pozoruhodnou ziskovostí.“
„Těší mě toto uznání naší práce, obzvláště vzhledem k těžkému roku, s nímž se PR odvětví nějak muselo poprat. Cena časopisu PRWeek je pravdivým obrazem talentovaných profesionálů v naších firmě a loajálních klientů v rámci naší globální sítě,“ prohlásil Colin Byrne, generální ředitel agentury Weber Shandwick pro Británii a Evropu. „V roce 2009 jsme měli vůbec největší žeň ocenění a skutečně máme být na co hrdí.“
Tato cena je završením velice úspěšného roku pro Weber Shandwick: v roce 2009 agentura získala zlatou medaili v globálním hodnocení týdeníku PRWeek, cenu Cannes Lions a Zlatý glóbus organizace IPRA.
-red-