Asociace POPAI CENTRAL EUROPE nabízí spolupráci výrobcům značkových produktů a zástupcům maloobchodu v rámci nové sekce nazvané Klub zadavatelů POPAI CE, jejíž program je zaměřen na projekty a akce pro zadavatele reklamy, kteří mají zájem o novinky, výzkum a relevantní informace z místa prodeje a o nejnovější dění v in-store marketingu.
„Klub zadavatelů je odpovědí na konkrétní potřeby právě zadavatelů a bude iniciovat v rámci asociace i vlastní projekty. Cílem je posílit již existující platformu, kde se setkávají zástupci retailu, výrobců POP materiálů a zadavatelů. Že je to krok správným směrem, dokládají již první zájemci o členství v Klubu zadavatelů například z řad FMCG společností“, sdělil garant sekce Jaroslav Novák.
Hlavním poslání Klubu zadavatelů je organizovaně zastupovat zájmy zadavatelů reklamy v rámci asociace POPAI a zajistit přímé propojení komunity zadavatelů reklamy s odborníky a výrobci v oblasti POP/POS.
Mezi členy světové sítě asociace POPAI působí v současnosti více jak 300 významných zadavatelů reklamy – výrobců značkových výrobků a obchodních společností.
Program Klubu zadavatelů POPAI CE umožní zadavatelům reklamy využít produkty a služby, které asociace POPAI nabízí, a to zejména:
– vzájemně sdílet informace a zkušenosti na národní i mezinárodní úrovni o tématech, jako je efektivita POP, tvorba a realizace prostředků POP komunikace, chování a postoje spotřebitelů,
– rozšířit odborné znalosti v oboru prostřednictvím zvýhodněné účasti na akcích kontinuálního vzdělávacího programu „Univerzita POPAI CE“,
– čerpat výhody pravidelného Informačního servisu, který zajišťuje přístup k informacím vyhrazeným pro členy Popai,
– zlepšit strategii v in-store marketingu prostřednictvím průzkumu formou účasti v průzkumových projektech POPAI CE a díky přednostnímu získání výsledků průzkumů efektivity nástrojů in-store komunikace.
„Založení klubu zadavatelů je logickým vývojovým krokem asociace ve snaze být přínosnější organizací právě směrem k zadavatelům, abychom v bližší spolupráci s nimi ještě efektivněji rozvíjeli a podporovali obor in-store marketingu a zároveň prospěli specializovanými projekty právě obci zadavatelů“, uvádí k novému projektu Daniel Jesenský, prezident POPAI CE.
-red-