Canon se posunul z 36. místa na 33. pozici v žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek prestižního časopisu Business Week.
Studie zahrnuje 100 nejhodnotnějších značek, které prokazují celosvětově mimořádné hospodářské výsledky. Pro účast v žebříčku musí společnosti splnit následující podmínky: 1) alespoň třetinu svých příjmů musí generovat mimo zemi původu, 2) musí být všeobecně známé i mimo okruh svých typických zákazníků, 3) musí být veřejně k dispozici marketingové a finanční údaje.
Canon se v letech 2007 a 2008 držel na 36. pozici. Tento rok se do žebříčku promítlo i uvedení nových videokamer a fotoaparátů včetně Canon EOS 7D, nové digitální SLR zrcadlovky řady EOS.
Radka Palánová, CBS&Corp Marketing Communication Manager, říká: „I přes propad světové ekonomiky se společnosti Canon daří stabilně investovat do inovací a uvádět na trh velké množství výborných produktů. Velmi nás potěšilo, že se Canon posunul o tři místa vzhůru v prestižním žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek. To hovoří o naší síle navzdory současným ekonomickým změnám.“
Společnosti se v žebříčku umisťují podle hodnoty značky. Při hodnocení se vychází z údaje, jaké procento z celkových příjmů společnosti lze připsat k dobru právě značce, a pak určením rizika plynoucího z očekávaného zisku založeného na vedoucí pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém dosahu.
-red-