Průmysl

Canon si polepšil o tři místa v hodnocení časopisu Business Week

Canon se posunul z 36. místa na 33. pozici v žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek prestižního časopisu Business Week.

Studie zahrnuje 100 nejhodnotnějších značek, které prokazují celosvětově mimořádné hospodářské výsledky. Pro účast v žebříčku musí společnosti splnit následující podmínky: 1) alespoň třetinu svých příjmů musí generovat mimo zemi původu, 2) musí být všeobecně známé i mimo okruh svých typických zákazníků, 3) musí být veřejně k dispozici marketingové a finanční údaje.

Canon se v letech 2007 a 2008 držel na 36. pozici. Tento rok se do žebříčku promítlo i uvedení nových videokamer a fotoaparátů včetně Canon EOS 7D, nové digitální SLR zrcadlovky řady EOS.

Radka Palánová, CBS&Corp Marketing Communication Manager, říká: „I přes propad světové ekonomiky se společnosti Canon daří stabilně investovat do inovací a uvádět na trh velké množství výborných produktů. Velmi nás potěšilo, že se Canon posunul o tři místa vzhůru v prestižním žebříčku 100 nejhodnotnějších světových značek. To hovoří o naší síle navzdory současným ekonomickým změnám.“

Společnosti se v žebříčku umisťují podle hodnoty značky. Při hodnocení se vychází z údaje, jaké procento z celkových příjmů společnosti lze připsat k dobru právě značce, a pak určením rizika plynoucího z očekávaného zisku založeného na vedoucí pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém dosahu.

-red-

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!