Reklama

HARTMANN-RICO startuje korporátní kampaň

Zdravotní setry, lékaři a top management zdravotnických zařízení – to jsou klíčové cílové skupiny, na něž se ve své nové korporátní kampani zaměří společnost HARTMANN – RICO. Poprvé v ní společnost představuje unikátní koncept komplexního řešení HARTMANN Solutions, v rámci kterého poskytovatelům zdravotní péče nabízí kromě standardního dodávání zdravotnického materiálu další potřebné služby a poradenství. Kampaň poběží do konce roku a objeví se především v odborných tištěných médiích a internetu.

„Kampaní chceme posunout vnímání značky HARTMANN, aby mnohem více akcentovala pozici naší společnosti jako odborného a kompetentního partnera v oblasti podpory správy a řízení zdravotnických institucí, nikoli jako standardního dodavatele materiálu,“ říká Ing. Stanislav Jančík, marketingový ředitel HARTMANN – RICO.

Cílová skupina profesionálů ve zdravotnictví sehrává v komunikaci HARTMANN – RICO stále důležitější úlohu. Stojí za tím především dlouhodobá strategie orientovat obchodní aktivity společnosti více na produkty a služby určené k využití při odborné lékařské péči. Z toho důvodu také marketing společnosti stále častěji sází na efekt integrované komunikace. Preferenčními se tedy v současné době stávají moderní formy internetové komunikace, ale i osvědčené metody přímého oslovení, podpora v místě prodeje a intenzivní spolupráci s obchodními reprezentanty.

HARTMANN – RICO produkcí současné kampaně pověřila brněnskou komunikační agenturu FTM Communications. „Kreativní zpracování pro printová média se nespoléhá pouze na pasivní příjem informace, ale snaží se čtenáře přímo vtáhnout přímo do děje. Stránka v časopise je překryta přilepeným letákem s logem HARTMANN-RICO provedeným ve slepotisku a se sloganem ‚Skvělá péče nemusí být vidět. Ale vždycky ji poznáte‘. Po odlepení letáku se objeví inzerát, který představuje HARTMANN Solutions,“ vysvětluje Fady Al-Kheir, ředitel agentury FTM Communications.

-red-

Čtěte také

  1. Jsi nadšenec do elektra? Pojď pracovat k nám (40 - 60.000 Kč)
    Frýdek-Místek | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Trade Marketing Specialist
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!