Internetová agentura webProgress se podílela na vzniku nové webové stránky. Zadavatelem byla společnost GUMOTEX. Hlavním cílem bylo vytvořit internetový obchod pro segment nafukovacích člunů a zaujmout přední místo v internetovém prodeji tohoto sortimentu.
„Naší snahou bylo navrhnout a vytvořit netradiční eshop, který si lidé zapamatují a přenese zákazníka přes tradiční pojetí českých eshopů. Jako dominantu stránky jsme zvolili velký, detailní obrázek produktu,“ uvedl Martin Vlk, obchodní ředitel agentury webProgress.
Důraz byl kladen také na strukturu stránek a technické zpracování. Rozjezd internetového prodeje byl marketingově podpořen PPC kampaněmi na Seznamu a Googlu. „Jako perličku jsme připravili pro skalní příznivce lodních sportů hru GUMOTEX – divoká řeka,“ dodal Martin Vlk.
Dle vyjádření společnosti GUMOTEX obsahuje nový web inovativní podobu prezentace nabízených produktů. „Nejenom růst návštěvnosti, ale i současný trend růstu realizovaného obchodu prostřednictvím nových stránek nám ukazuje, že byly dodané služby agentury webProgress zvoleny optimálně a tedy i úspěšně,“ uvádí Tomáš Gála, vedoucí odboru Sport a volný čas společnosti GUMOTEX.
-red-