Admonitoring – projekt společnosti MEDIARESEARCH monitorující výdaje do české internetové reklamy pod patronátem Sdružení pro internetovou reklamu nabízí od léta novinky ve své online aplikaci. Získaná data obsahující informace o investicích do reklamy jsou měsíčně vydávána právě v online aplikaci, která doznala uživatelsky důležitých změn. Projekt zároveň udržuje databázi reklamní kreativy a shromažďuje informace o nákupních podmínkách reklamní plochy na jednotlivých serverech a jejich sekcích.
Nově přidané funkce do online uživatelského prostředí nyní podstatně zvyšují užitnou hodnotu pro odběratele a zejména pro mediální agentury. Od června 2009 je v online aplikaci (OLA) k dispozici nová kategorie – nákupní model (např. období, CPT, CPC). Data lze podle nákupního modelu i filtrovat, nebo jej použít do záhlaví kontingenčních tabulek.
V OLA lze nyní také agregovat produktové segmenty do 3. úrovně stromu. Sdružování segmentů je jednak použito ve veřejných výstupech AdMonitoringu a zároveň zlepšilo možnosti filtrování dat. Uživatel tak může jednoduše vybrat a filtrovat složení produktového mixu, o nějž má zájem.
V srpnu 2009 došlo k rozšíření online aplikace o následující položky:
1) Výkon (imprese, kliky, dny)
2) Formát (dynamický banner, videospot, hypertext, out of the box,…)
3) Rozměry formátu (v pixelech).
Zařazení těchto ukazatelů rozšiřuje možnosti práce s daty AdMonitoringu např. z hlediska posouzení výkonu kampaní.
-red-