Komunikační agentura Proximity Prague vyhodnotila chorvatskou kampaň připravenou pro českou značku kondomů Primeros. Cílem bylo odlišit Primeros od konkurence, posílit povědomí o značce a zdůraznit evropskou kvalitu těchto výrobků. Jak ukazují výsledky, kampaň se setkala se značným zájmem.
Hlavním médiem kampaně jsou stránky, kde si každý návštěvník může otestovat své „sexuální IQ“, jehož výsledek mu doporučí optimálního partnera ze seznamky, která je také součástí zmíněného webu. Velkým lákadlem je pak možnost vytvořit si personalizované video s přímočarým sdělením – pro Primeros se rozhodují (nejen sexuálně) chytří spotřebitelé, kteří mají díky kvalitním výrobkům Primeros také kvalitnější sexuální život. Virální autenticky působící video je možné přeposlat jako „důkaz“ přátelům.
Součástí kampaně je i stránka na Facebooku, odkazy z chorvatských stránek a bannery a e-mailing. Míra odezvy na e-mailing dosáhla nadprůměrných 6,5 %, stejně tak zaznamenané míry reakce na bannery dosáhly až dvojnásobných hodnot oproti průměru. Nyní by se kampaň měla přesunout také na Slovensko a do Česka.
-red-