Největší prodejce ojetých vozů v České republice AAA AUTO se rozhodl svěřit své PPC kampaně internetové reklamní agentuře RobertNemec.com.
AAA AUTO, která se podle studie společnosti Ernst & Young v roce 2007 dostala do první desítky největších distributorů automobilů v Evropě, přešla od srpna letošního roku k RobertNemec.com.
„V agentuře RobertNemec.com nám navrhli konkrétní řešení naší situace, které by mělo vést k zefektivnění naší internetové reklamy a také k jejímu zlevnění,” uvedl ředitel komunikace skupiny AAA AUTO Vladan Crha.
Agentura RobertNemec.com nyní připravuje zcela nový koncept řízení PPC kampaní, který nasadí v září 2009. Mezitím u AAA AUTO spravuje dosavadní nastavení kampaní. „Naše řešení umožní měřit konverze i křížově přes dříve neměřitelné kanály,“ vysvětlil ředitel agentury Robert Němec.
-red-