Reklama

Nová kampaň České pojišťovny od Proximity Prague

Česká pojišťovna přichází se začátkem školního roku s novou kampaní, která vznikla v agentuře Proximity Prague a zahrnuje originální direct mail, komunikaci v obchodních místech a dárek pro klienty v barvách kampaně.

Česká pojišťovna oslovuje rodiče s nabídkou pojištění pro děti. Mottem kampaně je „Wanted – hledá se nepojištěné dítě. Odměna jistá.“ Na každého klienta, který na zásilku s tímto heslem zareaguje a navštíví některé z nově zřízených obchodních míst České pojišťovny, čeká malý dárek. Pokud uzavře jakékoliv dětské pojištění, dostane skutečně užitečnou odměnu – školní pomůcky v barvách kampaně.

Zajímavostí direct mailu je jeho kreativní ztvárnění a zároveň skutečnost, že obsahuje kromě personalizace i odkaz na nejbližší obchodní místo klienta. Zásilky byly rozeslány na zhruba 35 tisíc adres.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!