Česká pojišťovna přichází se začátkem školního roku s novou kampaní, která vznikla v agentuře Proximity Prague a zahrnuje originální direct mail, komunikaci v obchodních místech a dárek pro klienty v barvách kampaně.
Česká pojišťovna oslovuje rodiče s nabídkou pojištění pro děti. Mottem kampaně je „Wanted – hledá se nepojištěné dítě. Odměna jistá.“ Na každého klienta, který na zásilku s tímto heslem zareaguje a navštíví některé z nově zřízených obchodních míst České pojišťovny, čeká malý dárek. Pokud uzavře jakékoliv dětské pojištění, dostane skutečně užitečnou odměnu – školní pomůcky v barvách kampaně.
Zajímavostí direct mailu je jeho kreativní ztvárnění a zároveň skutečnost, že obsahuje kromě personalizace i odkaz na nejbližší obchodní místo klienta. Zásilky byly rozeslány na zhruba 35 tisíc adres.
-red-