Internet

Ceny Internet Effectiveness Awards mají nové majitele

Na galavečeru v kinosále Veletržního paláce byly dne 18. června předány ceny vítězům ve dvanácti soutěžních kategoriích, dále speciální ocenění za inovace, cena za největší osobní přispění rozvoji českého internetu a samozřejmě Grand Prix za nejefektivnější řešení letošního ročníku.

Soutěž byla v roce 2009 v mnohém odlišná a inovativní. Galavečeru předcházela celodenní konference o internetovém prodeji a marketingu, na které vystoupili vítězové minulých ročníků Internet Effectiveness Awards. Konference se zúčastnilo přes 150 obchodních a marketingových manažerů. Držitelé cen ukázali konkrétní případové studie úspěšných způsobů up-sellingu, nových forem online marketingu, způsobů, jak inzerovat v sociálních a komunitních sítích, jak využít kreativu jako efektivní nástroj prodeje. Konference zaujala zcela novým, uvolněným, formátem s vtipnými vstupy moderátorů, jingly a neformálními rozhovory s přednášejícími. Návštěvníci hodnotili pozitivně formu, obsah, netradiční prostory i organizační zajištění konference. Asociace.BIZ nyní připravuje zpřístupnění nejzajímavějšího obsahu formou placeného videozáznamu.

Na odbornou konferenci navázal „magický“ galavečer s podtitulem „Krize je jen iluze, efektivita je pravé kouzlo“. V kouzelnické atmosféře, vydatně podporované triky českého mistra mikromagie Petra Kasnara, proběhlo vyhlášení a předání cen Internet Effectiveness Awards 2009. Moderátorské duo Michaely Salačové a Petra Kasnara postupně uvedlo na pódium vítěze všech kategorií, pověstnými třešničkami na dortu byly ceny Grand Prix a Cena za největší osobní přispění rozvoji českého internetu, vyhlášené na samotném konci galavečera.

Vítězové cen Internet Effectiveness Awards 2009

Soutěžní kategorie

Vítězné řešení

Vlastník

Tvůrce

Grand Prix IEA 2009

PaySec – platební nástroj a jeho online komunikační strategie

ČSOB – Poštovní spořitelna

OgilvyInteractive

Charita a nadace

Skuteční lidé potřebují skutečnou pomoc – online sbírka

Člověk v tísni

Flier

Média, marketing a reklama

Vánoční andělská prasátka – kampaň Kofoly

Kofola

SYMBIO Digital

Spotřební zboží a služby

Ticketpro – online prodej vstupenek

Ticketpro Limited

Et netera

Spotřební zboží a služby

Sony Tvůj úsměv – marketingová komunikace fotoaparátů

Sony

První multimediální

Business to Business

PaySec – platební nástroj a jeho online komunikační strategie

ČSOB – Poštovní spořitelna

OgilvyInteractive

Auto-moto

Škoda-plus – systém prodeje ojetých vozů

ŠKODA AUTO

První multimediální

Cestovní ruch

CLICK4SKY.com – online prodej letenek za jednotnou cenu

ClickforSky

Mather Advertures, AARON GROUP

Zábava

Ticketpro – online prodej vstupenek

Ticketpro Limited

Et netera

Telekomunikace

sms.sluzba.cz

Axima

Axima

Bankovnictví a finance

PaySec – platební nástroj a jeho online komunikační strategie

ČSOB – Poštovní spořitelna

OgilvyInteractive

Best New Business

ITKULT.com – portál pro obchodování s IT zdroji

Inscape s.r.o.

Lundegaard s.r.o.

Státní správa a samospráva

Nemyslíš? Zaplatíš – komunikace Ministerstva dopravy

Ministerstvo dopravy ČR

Euro RSCG 4D Digital

Malé invenční projekty

Mikroblogy.cz

Tomáš Jindříšek, Božena Zbranková, Jan Řežáb

Kolektiv autorů: J. Nohejl, J. Hromek, T. Pojeta, L. Černocký, Face It, Candytech

 

 

 

 

Ceny za inovace

 

 

 

Ocenění za inovaci

ITKULT.com – portál pro obchodování s IT zdroji

Inscape s.r.o.

Lundegaard s.r.o.

Ocenění za inovaci

Pixmac – mikrofotobanka

Pixmac s.r.o.

Pixmac s.r.o.

 

 

 

 

Ocenění za největší osobní přispění k rozvoji internetu v ČR

 Jméno vítěze

 

 

Cena veřejnosti

Jaroslav Winter

 

 

Cena odborné poroty

Jaroslav Winter

 

 

Vyjádření prezidenta Asociace.BIZ a soutěže IEA, Michala Kříže, k letošnímu ročníku:

„Letošní ročník konference i slavnostního večera byl poprvé kompletně v režii Asociace dodavatelů internetových řešení, která se svými omezenými finančními a personálními zdroji dokázala připravit dvě skvělé akce v jeden den, které se účastníkům z řad zadavatelů i dodavatelů internetových řešení líbily. Projekt IEA je neziskový, soutěž má unikátní metodiku hodnocení a tato fakta, společně s odbornou porotou, zajišťují soutěži maximální objektivitu a prestiž. Organizace dvou akcí této velikosti je náročný úkol a s velkým potěšením mohu prohlásit, že jsem velmi spokojený s výsledkem. Děkuji rovněž všem spolupracovníkům a mediálním partnerům, kteří nám v průběhu nominačního období i samotné realizace pomáhali. A samozřejmě gratuluji vítězům.“

Popisy vítězných řešení, jejich dosažené úspěchy a použité strategie naleznete zveřejněné na webu www.iea.cz.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!