Z průzkumu společnosti Cetelem vychází najevo, že čeští spotřebitelé mají ve stále větší oblibě on-line správu svých finančních produktů prostřednictvím internetu. Získávají tím detailní přehled o parametrech svých úvěrů a také možnost provádět on-line transakce přímo z pohodlí svého domova.
„V posledních měsících roste počet klientů, kteří denně navštěvují Klientskou zónu na našich webových stránkách www.cetelem.cz, díky které získávají nejen informace o svých produktech, ale mohou také provádět on-line transakce na své kreditní kartě,“ uvedla Ing. Gabriela Pithartová, ředitelka Správy marketingu a komunikace společnosti Cetelem.
Mezi nejčastější využití Klientské zóny tak patří převod peněžních prostředků právě z kreditní karty na bankovní účet nebo změna úvěrového rámce. „Dlouhodobě sledujeme i rostoucí trend u aktualizace osobních údajů či žádostí o obnovu PIN kódu,“ dodala G. Pithartová. Možnosti Klientské zóny tak usnadňují a urychlují komunikaci klienta se společností Cetelem. Všechny transakce jsou navíc zabezpečené a klient je provádí prostřednictvím unikátní SMS autorizace.
Díky Klientské zóně mohou klienti využít i řadu zvýhodněných nabídek na jednotlivé produkty Cetelem, například na Osobní půjčku Cetelem, o kterou lze rovnou i zažádat on-line.
-red-