Internet BillBoard oznámil zahájení spolupráce s evropským lídrem v poskytování prediktivní cílené reklamy, společností nugg.ad. Hned na začátku získal IBB pro nugg.ad dva vysoce prestižní zákazníky: MAFRA a CET21. Jejich mediální sítě dosáhnou na více než 50 procent české internetové populace měsíčně.
„Jsme velmi rádi, že jsme – společně s naším partnerem Internet Billboard – získali vedoucí pozici na trhu v České republice. Jako přední poskytovatel technologie BBelements AdServer je Internet BillBoard dokonalým partnerem pro nugg.ad, který nyní s prediktivním cílením nabízí zákazníkům možnost oslovit cílové skupiny přesně a efektivně,“ uvedl u příležitosti zahájení spolupráce s IBB předseda představenstva nugg.ad Stephan Noller.
Kombinace technologie BBelements AdServer a prediktivního behaviorálního cílení nugg.ad přináší vydavatelům (majitelům serverů) možnost zefektivnit využití jejich reklamního prostoru a získat nový zdroj klientely. „Technologie nugg.ad je nyní k dispozici i pro zákazníky BillBoard – největší výměnné reklamní sítě v České republice,“ dodal Karel Pavlíček ředitel IBB.
-red-