Služby

Marketing v době krize – průzkum napříč českými společnostmi

Společnost Linea Directa Communications v minulých dnech ukončila marketingový průzkum, ve kterém zjišťovala přístup firem k marketingu a direct marketingu v období krize.

Celkové výsledky budou zveřejněny v měsíci září, ale přibližně čtvrtina dotázaných odpověděla, že se prodeje v roce 2009 nezměnily. K našim dotazům se nejčastěji vyjadřovali marketingový manažeři a to především z oblasti auto-moto, FMCG a služeb.

Více než 50% dotázaných pak hodnotí jako nejlepší opatření v době finanční krize zlepšování vztahů se zákazníkem. Z části věnující se direct marketingu vyplývá, že pro polovinu dotázaných je velmi důležité vytvářet další nabídky již stávajícím zákazníkům, což má vést ke zlepšení jejich loajality.

Výzkum se neomezuje jen na Českou republiku, ale probíhá v dalších šesti zemích střední a východní Evropy (Polsko, Rusko, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Rumunsko). Závěrečná studie bude obsahovat srovnání napříč odvětvými, zěměmi, ale také růstové tendence vzhledem k minulému roku. Nalézt ji budete moci v ekonomických periodikách či na stránkách společnosti Linea Directa Communications www.linea-directa.eu.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!