Reklama

K chladničce pivo na rok zdarma

Představujeme vám mírně orosenou, dokonale vychlazenou a stále plnou… – tak začíná televizní reklamní spot, jenž je jedním z nástrojů komunikačního mixu kampaně, kterou Tesco odstartovalo minulý týden.

Při koupi kombinované chladničky Whirpool (typ WBE 3411 W) za 9 999 korun dostane zákazník zdarma pivo na celý rok, resp. poukázky na odběr 365 půllitrových lahví prémiového ležáku Stella Artois v celkové hodnotě 7 628,50 korun. Zákazník obdrží při koupi chladničky 12 kupónů, jež každý měsíc uplatní pro odběr piv, a to od srpna letošního roku. Kupon je vždy platný jeden měsíc. Akce probíhá ve všech jednašedesáti hypermarketech Tesco do 28. července.

Pro komunikaci využívá Tesco tradiční marketingový mix, který zahrnuje televizní (ČT1, ČT2, TV Nova, TV Prima a Prima Cool), rozhlasovou (Frekvence 1, Impuls, Evropa 2, Rádio 1) a tištěnou inzerci (Blesk). Zákazníci se o akci mohou také dozvědět z letáků a POS materiálů přímo v obchodech. Kampaň pochází z dílny Leo Burnett Advertising.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!