Představujeme vám mírně orosenou, dokonale vychlazenou a stále plnou… – tak začíná televizní reklamní spot, jenž je jedním z nástrojů komunikačního mixu kampaně, kterou Tesco odstartovalo minulý týden.
Při koupi kombinované chladničky Whirpool (typ WBE 3411 W) za 9 999 korun dostane zákazník zdarma pivo na celý rok, resp. poukázky na odběr 365 půllitrových lahví prémiového ležáku Stella Artois v celkové hodnotě 7 628,50 korun. Zákazník obdrží při koupi chladničky 12 kupónů, jež každý měsíc uplatní pro odběr piv, a to od srpna letošního roku. Kupon je vždy platný jeden měsíc. Akce probíhá ve všech jednašedesáti hypermarketech Tesco do 28. července.
Pro komunikaci využívá Tesco tradiční marketingový mix, který zahrnuje televizní (ČT1, ČT2, TV Nova, TV Prima a Prima Cool), rozhlasovou (Frekvence 1, Impuls, Evropa 2, Rádio 1) a tištěnou inzerci (Blesk). Zákazníci se o akci mohou také dozvědět z letáků a POS materiálů přímo v obchodech. Kampaň pochází z dílny Leo Burnett Advertising.
-red-