Mezinárodní veletrh spotřební elektroniky a digitální zábavy DIGITEX a Mezinárodní výstava fotografické techniky INTERKAMERA mění termín svého konání. V areálu brněnského Výstaviště proběhnou od 5. do 8. listopadu 2009, a to souběžně s veletrhem SPORT Life a s ním tradičně realizovanými akcemi Bike Brno, boat Brno a Caravaning Brno. Všechny pavilony v areálu Výstaviště tak budou v době konání zcela zaplněné, díky atraktivnímu programu je očekávána masivní účast široké veřejnosti.
Radek Malý, ředitel projektu DIGITEX, INTERKAMERA k uvedené změně říká: „Vzhledem k termínové blízkosti a společné cílové skupině se naskytla jedinečná příležitost uspořádat DIGITEX a INTERKAMERU souběžně s veletrhem SPORT Life – a my jsme se rozhodli tuto šanci využít. Jsem přesvědčen o tom, že tento krok je spojen s řadou pozitivních faktorů, které přinesou větší efekt jak návštěvníkům, tak i vystavovatelům.“ Jeho slova potvrzují i vystavovatelé, bez jejichž souhlasného stanoviska by časový posun konání obou veletrhů nebyl možný.
Klíčový přínos změny termínu lze spatřit právě v souběžném konání DIGITEXU a INTERKAMERY s veletrhem SPORT Life. V minulých letech byla oslovována oběma skupinami veletrhů v krátkém časovém úseku po sobě velmi podobná cílová skupina návštěvníků, a spojení obou akcí do jednoho termínu má proto jasný cíl: nabídnout maximálně atraktivní podívanou zcela zaplněného Výstaviště, a to včetně nového pavilonu P. Návštěvníci tak budou moci na jednom místě, v jednom čase (a za jedno vstupné) shlédnout skutečně velmi mnoho – od spotřební elektroniky přes digitální zábavu až po sportovní vybavení všeho druhu.
Vzhledem k tradičně vysoké návštěvnosti obou akcí lze očekávat silný zájem široké veřejnosti, který je podpořen i termínem konání veletrhů od čtvrtka do neděle, tedy po oba víkendové dny. Vzhledem k tomu, že DIGITEX i INTERKAMERA premiérově nabídnou možnost přímého prodeje, je časový posun konání na samý začátek předvánočního nákupního období první listopadové dekády tím nejlepším důvodem pro posílení produktového sdělení vystavovatelů směrem k početné cílové skupině.
-red-