Webová prezentace splňuje všechna kritéria kvalitních webových stránek, přehledná navigační struktura uživatele jednoduše nasměruje k požadovaným informacím, které jsou často a aktualizovány.
Uživatelé z řad odborníků i laické veřejnosti tak mohou získat kompletní informace o struktuře skupiny, jejím managementu, aktivitách, novinkách a především značkách piv, které na území naší republiky vyrábí a distribuuje. Zajímavostí je akcent na zodpovědnou konzumaci alkoholu, která je jednou z priorit Heinekenu ve světě. V několika sekcích se návštěvník stránek může dozvědět o tom, co je zodpovědná konzumace a proč je důležitá. Na domovské stránce navíc může nalézt odkazy na webové projekty Heinekenu zabývající se touto problematikou. Graficky zajímavé je především pojetí sekcí historie a exkurze podstránky O nás.
Další zajímavostí těchto stránek je jejich propojení na jiné tři nové weby značek a projektů skupiny Heineken Česká republika. V dubnu byly totiž spuštěny nové weby značek Krušovice a Starobrno. Novým projektem je také web Ligy garantované kvality.
Oba brandové weby jsou svým pojetím velice odlišné a přesto jsou si v ledasčem podobné. Obě značky totiž jejich ztvárněním navazují na své zatím poslední kampaně, poskytují komplexní informace o značkách, jejich historii, pivu jako takovém, nabízí zábavu, ale i poučení.
-red-