Finance

Letní kampaň UniCredit Bank: Hypotéka za 4,44 %

UniCredit Bank odstartovala letní kampaň na podporu nejvýhodnějšího hypotečního úvěru na trhu. Kampaň komunikuje vysoce atraktivní nabídku s ojedinělou úrokovou sazbou 4,44% p.a. Kampaň se objeví v červenci a srpnu v printech, na internetu, bigboardech a CLV. Banka využívá i prostory vlastních poboček, kde umísťuje novou vizualizaci ve výlohách, na plazmových obrazovkách a na DL letácích.

Cílem kampaně je informovat zákazníky o atraktivní úrokové sazbě 4,44 % a při osobní návštěvě na pobočce je seznámit s dalšími výhodnými produkty, které přispěly k tomu, že se UniCredit Bank stala podle Hospodářských novin Nejlepší bankou roku 2009. „Hlavním sdělením nové kampaně na hypotéky je jednoznačně výjimečná úroková sazba 4,44 %. Jelikož nastává období prázdnin, v mediamixu je značný podíl outdooru, konkrétně bigboardy a v srpnu i CLV. Tento mix doplňuje „standardní“ print, ve kterém bude vcelku ambientním způsobem komunikována úroková sazba. Poslední částí media mixu je pro hypotéky affinitní internet“, uvedl Prokop Holeček, marketingový manažer UniCredit Bank.

Zvýhodněné úrokové sazby 4,44 % p.a u jednoleté fixace mohou využít klienti, kteří si k hypotečnímu úvěru pořídí další produkty UniCredit Bank: osobní konto, pojištění schopnosti splácet a kreditní kartu. Aktuální nabídka platí pro nové i stávající klienty UniCredit Bank do odvolání.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!