Po úspěšném startu charitativního projektu TERIBEAR, vám nyní „medvídek“ nabízí výhradně v obchodech INTERSPAR svoji novou letní kolekci v atraktivním designovém provedení.
V rámci ojedinělého charitativního projektu typu „cause related marketing“ společnosti SPAR ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem, se mohou návštěvníci obchodů INTERSPAR nyní na vlastní oči přesvědčit o unikátnosti nové kolekce TERIBEAR – léto 2009. Výjimečnost kolekce TERIBEAR spočívá v jejím designu, který se připravoval unikátně pro každý výrobek. Tyto produkty jsou určené pro denní spotřebu a jejich cena je srovnatelná s běžnými produkty. „Naší snahou bylo nabídnout nejširší veřejnosti snadnou a atraktivní příležitost, jak spojit nakupování s podporou dobré věci. Je to jediný a první projekt podobného typu na českém trhu,“ uvedl Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS. Na zajímavé a neotřelé kolekci, se podílel i Vladimír Žák, talentovaný designer a držitel prestižních ocenění Grand Czech Design-Objev roku a Cena za Excelentní studentský design. Nové produkty jsou rovněž spjaté s finalistkami prestižní soutěže krásy Česká Miss. Kateřina Smejkalová (Česká Miss 2005), Renata Langmannová (Česká Miss 2006) a Iveta Lutovská (Česká Miss 2009) spojily své tváře na pomoc dobré věci v rámci uvedení letní kolekce TERIBEAR na trh.
A co je to TERIBEAR?
Projekt TERIBEAR byl odstartován v loňském roce v úzké spolupráci společnosti SPAR ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem. Jedná se o v České republice ojedinělý CRM (cause related marketing) projekt, který funguje na principu efektivního spojení charitativního subjektu a firmy za charitativním účelem. Cílem projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc a vzbudit zájem zákazníka o produkty charitativní kolekce TERIBEAR. „Neméně důležitým hnacím motorem bylo pro nadaci zajištění možnosti získat finanční prostředky na účelnou podporu náhradních rodin a zejména profesionalizaci pěstounské péče,“ dodala Mgr. Terezie Sverdlinová, ředitelka marketingu a PR Nadace Terezy Maxové dětem.
Hlavním symbolem projektu je medvídek „TERIBEAR“, který v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Heslo projektu „hrdinou může být každý“ jasně napovídá, jak je snadné přispět na aktivity nadace koupí některého z TERIBEAR výrobků.
-red-