Promotéři značek Rajec, Top Topic a NESCAFÉ Xpress rozdávat vychlazené nápoje řidičům čekajícím na jednom z nejproblémovějších dopravních uzlů v Brně: na křižovatce Heršpická a Poříčí, kde probíhá oprava silnice I/52 z Brna do Rajhradu.
Brno je přitom známé řadou staveb, které zpomalují dopravu v blízkosti centra. Kromě rekonstrukce silnice Brno – Rajhrad, tedy výpadovky na Vídeň, se opravuje také například ulice Husova, v městské části Žabovřesky se zase staví tunel Dobrovského. V létě, kdy je navíc horko, je nápor na řidiče čekající v kolonách v okolí staveb ještě větší. Promoteamy Kofoly je odmění za jejich trpělivost lahví nebo plechovkou vychlazeného nápoje a navíc každému řidiči nabídnou možnost zúčastnit se soutěže o stylové ceny: skládací kolo Dahon, telefon iPhone nebo přehrávač iPod Touch.
Kampaň Nové chutě na cestě netradičním způsobem představuje nové příchutě z portfolia značek společnosti Kofola: nový Rajec Bylinka s příchutí šípku, Top Topic EGO, FREEDOM a MIND s extraktem žen-šenu, konopí a bílého čaje. Dále také kampaň umožní řidičům osvěžit se ledovou kávou NESCAFÉ Xpress. Tato kvalitní ledová káva je na trhu v pěti oblíbených příchutích: Cappuccino White, Black Roast, Café Vanilla, Latte Macchiato a Choco Latte.
Promoteam zároveň řidičům rozdá nejnovější informace o plánovaných uzavírkách a vedení dopravy na silnici z Brna do Rajhradu během celého léta. Kampaň tedy spojí žádané informace o aktuální dopravní situaci s osvěžením v podobě nápojů oblíbených značek a soutěží o stylové produkty.
-red-