Již třetím ročníkem pokračuje u nás stále ojedinělá soutěž, která se zaměřuje pouze na reklamní kampaně propagující neziskové organizace a jejich projekty bez ohledu na své zaměření.
Soutěže se mohou zúčastnit nestátní neziskové organizace (občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti, nadace, nadační fondy, církevní právnické osoby), které zviditelnily veřejně prospěšný projekt prostřednictvím mediální kampaně v období od 1. září 2008. Ceny budou udělovány v kategoriích tištěná reklama, televizní a kino spot, rádiový spot a internetový projekt. V odborné porotě zasednou stejně jako v minulých letech zástupci médií, reklamních agentur a neziskových organizací. Vítězové soutěže pak budou slavnostně vyhlášeni ve čtvrtek 5. listopadu v průběhu slavnostního večera v budově ČSOB v Praze Radlicích, která je jednou z nejšetrnějších ekologických staveb ve střední Evropě a doposud jako jediná v tomto regionu získala zlatý certifikát LEED. Hlavní cena – Žihadlo od zlínského sochaře Jiřího Pašky – poputuje tradičně neziskové organizaci jako zadavateli kampaně, oceněny budou i reklamní agentury, které se případně na tvorbě podílely.
-red-