Na český trh vstoupila značka Neo@Ogilvy, která reprezentuje síť on-line agentur Ogilvy&Mather ve 24 zemích světa. Pod značkou Neo@Ogilvy nabízí agentury ze skupiny Ogilvy&Mather svým klientům plánování on-line médií s důrazem na výkonový marketing. Služby Neo@Ogilvy pro plánování a nákup on-line kampaní v České republice využívá například český letecký dopravce ČSA (Click4Sky.com) nebo IBM a další firmy, které jsou klienty agentur ze skupiny Ogilvy&Mather.
Normou při realizaci výkonových kampaní je využití pokročilých analytických nástrojů. Všechny aktivity agentury vycházejí z detailního poznání či spolupráce na stanovení obchodních cílů klienta a exekuce kampaní s cílem tyto cíle naplnit. „Při plánování on-line kampaní pod značkou Neo@Ogilvy využíváme klasické display reklamy, ale minimálně ve stejné míře Search Engine Marketing, affiliate marketing, Search Engine Optimization, kooperace nebo sociální média, a to vždy s důrazem na skutečný obchodní výkon realizovaných kampaní,“ upřesňuje Marek Bačo, Group Account Director Neo@Ogilvy.
V České republice své globální know-how rozšiřuje také o specifický plánovací systém DAT BOX umožňující pohled na plánování nejen z pohledu sociodemografických údajů, ale i dalších parametrů, jako například pozice produktu na trhu, úspěšnost kampaní ze stejného segmentu na srovnatelných formátech, atd. Agentura je činná i v oblasti sociálních médií, v současné době nabízí systém online výzkumů a působení v sociálních sítích prezentovaný pod značkou Social Media Optimization.
Neo@Ogilvy se v České republice zaměří na plánování, strategii a nákup on-line médií nejen v České republice a na Slovensku, ale v celém středoevropském regionu. Know-how Neo@Ogilvy tak mohou využít klienti působící nebo expandující do zemí tradičně spolupracujících s Českou republikou.