Reklama

INTERSPAR podporuje potraviny KLASA

Nový projekt marketingové podpory segmentu kvalitních potravin značky KLASA zahájil jako první ze všech řetězců v ČR ve svých hypermarketech INTERSPAR společnost SPAR ČOS. Jedná se o novou marketingovou spolupráci značky KLASA a tuzemských maloobchodních řetězců.

Zákazníci budou prostřednictvím komplexního navigačního systému, jehož cílem je především zjednodušení orientace na příslušné prodejní ploše, vedeni nákupním centrem až k samotným výrobkům KLASA. Ty budou označeny přímo v regálech speciálními poutači, které zákazníkům pomohou při jejich vyhledávání. Dalšími reklamními nosiči, které podpoří povědomí o výrobcích KLASA v INTERSPARU jsou nákupní vozíky i přístřešky pro ně, prostory u pokladen, rádiové spoty apod.

Součástí projektu je dále spotřebitelská soutěž „Sbírejte a vyhrávejte“, která probíhá v hypermarketech INTERSPAR 1. 6. – 30. 8. a která by měla přispět k maximalizaci preference výrobků značky KLASA ze strany zákazníků. Pro účast v soutěži je nutné pouze vystřihnout 20 log KLASA z potravin s touto značkou a nalepit je na výherní kartu, která bude k dispozici na informačních pultech nebo v elektronické formě na webových stránkách www.eklasa.cz. Takto vyplněné výherní karty mohou zákazníci odevzdávat v informačních centrech jednotlivých hypermarketů a ucházet se tak o hodnotné ceny. Celkem bude mezi výherce rozděleno 1300 značkových kuchyňských spotřebičů ETA a poukazy na nákup zboží TESCOMA v celkové hodnotě 200 000 Kč. Zákazníci INTERSPARU mají možnost získat ještě bonusovou výhru 500 Kč na nákup zboží v Tescoma e-shopu.

Ve vybraných dnech budou v hypermarketech přítomni také promotéři značky KLASA. Ti ochotně poradí při výběru potravin s tímto označením a současně budou zákazníky informovat o pravidlech spotřebitelské soutěže i o dalších připravovaných akcích. Za každých minimálně pět nakoupených produktů se značkou KLASA získá zákazník od promotérů ihned drobný dárek – informační brožuru s recepty a tipy, jak poznat kvalitní potravinářský výrobek.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!