Média

GfK Czech a INCOMA GfK: s novými logy na nové adrese

Od 1. července 2009 mění společnosti GfK Praha a INCOMA Research své jméno a také své sídlo. GfK Praha se mění na GfK Czech a INCOMA Research se mění na INCOMA GfK. Obě společnosti se stěhují ze stávajících prostor na Praze 5 – Barrandově do nového komplexu KAVČÍ HORY OFFICE PARK na Praze 4 – Pankráci.

Nová lokalita byla zvolena z důvodu jednodušší dopravní dostupnosti pro klienty a lepšího zázemí nových prostor. Přestěhování se týká i oddělení Kvalitativních služeb (Kvalitativní studia), které po odchodu z Krakovské ulice na Praze 1 získá v nové lokalitě špičkové vybavení oproti současnému stavu i ostatním konkurenčním agenturám. Telefonní, faxová a e-mailová spojení GfK Czech a INCOMA GfK zůstávají beze změny.

„Jsem velice rád, že naše klienty budeme od července vítat v nových, moderních a příjemných prostorách. Věřím, že se nám všem bude v novém prostředí lépe pracovat, což v důsledku povede ke zvýšení kvality práce a větší spokojenosti našich klientů. Tímto zvu všechny, které zajímá, jak funguje výzkumná agentura, na návštěvu,“ říká Ondřej Tomas, generální ředitel GfK Praha, a doplňuje: „Pokud jde o změnu názvu, tu jsme se rozhodli spojit se stěhováním a sjednotit označení české pobočky s ostatními národními pobočkami GfK.“

„Rebranding je logickým vyústěním našeho stále intenzivnějšího zapojení do skupiny GfK – čtvrté největší výzkumné sítě na světě a největší v regionu střední a východní Evropy. Již řadu let působíme kromě jiného jako GfK CEE Competence Centre for Retail & Shopper Research,“ komentuje změny Tomáš Drtina, Managing Partner INCOMA GfK. „INCOMA GfK bude i nadále poskytovat svým klientům řešení zejména v oblasti maloobchodu a distribuce, nákupního chování, regionálních analýz a rozvoje nemovitostí, industriálních a B2B výzkumů a analýz v segmentu horeca,“ dodává Tomáš Drtina.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!