„Internet proniká do domácností ve stále vyšší míře, takže logicky stoupá i tlak na to, abychom naši internetovou prezentaci využili co nejefektivněji, aby byla pro zákazníky co nejpřehlednější a nejpřínosnější,“ vysvětluje důvody, které Globus vedly k úpravě firemního webu, Boris Malý, marketingový ředitel společnosti.
„Veškeré naše snahy vedou k tomu, aby zákazník měl z našeho webu co nejvyšší praktický užitek. Při úpravě webu jsme tedy zohledňovali také podněty od zákazníků. Jedním z častých požadavků například bylo, abychom zasílali odkaz na náš pravidelný leták e-mailem. To nový web umožňuje,“ doplňuje B. Malý.
Nová internetová prezentace společnosti Globus navíc dává možnost komunikovat se skupinami registrovaných zákazníků, například zasílat jim akční nabídky, pozvánky na akce pořádané jednotlivými hypermarkety a podobně.
Nový web je uživatelsky přívětivější a také přístupnější pro internetové vyhledávače. Díky novému redakčnímu systému bude také podpořena lokální komunikace a výměna informací mezi společností Globus a jejími zákazníky. Vzhledem k tomu, že na editaci obsahu se bude podílet výrazně širší okruh lidí, bude snazší udržovat web neustále aktuální.
-red-