Výrazný nárůst počtu klientů i objemu využívaných služeb zaznamenal v prvním čtvrtletí 2009 čtvrtý český mobilní operátor U:fon. Počet jeho klientů se zvýšil o 18 500 na celkový počet 114 500 zákazníků. U:fon se tak v prvním čtvrtletí roku 2009 stal nejvíce rostoucím mobilním operátorem v ČR z pohledu růstu zákaznické báze.
Tisíce nových zákazníků si pořídily U:fona díky atraktivním službám, které jim umožňují opravdu neomezeně komunikovat mezi sebou, a výrazně tak ušetřit na výdajích za mobilní komunikaci. Ve světle finanční krize a tlaku na snížení rodinných výdajů se tak strategie U:fona ukazuje jako úspěšná. Další výrazný nárůst zákazníků U:fon zaznamenal v oblasti mobilního 3G internetu. Díky konkurenceschopným cenám a kvalitě poskytovaných služeb se tak podařilo téměř zdvojnásobil počet zákazníků mobilního internetu, které U:fon získává na měsíční bázi. Společně s mobilními hlasovými službami tak mobilní internet stojí za překvapivým prvním místem U:fona v počtů čistého zákaznického přírůstku za první čtvrtletí 2009.
„Dosažená čísla jasně dokazují, že zákazníci oceňují náš přístup; nekomplikovaná nabídka, umožňující našim zákazníkům neomezeně telefonovat a být mobilně internetu za peníze nižší než u ostatních operátorů, je správnou cestou,“ říká generální ředitel U:fona Peter Hall a dodává: „Provozní výsledky navíc dokazují, že se nám podařil náš záměr, který jsme vyhlásili na začátku loňského léta: Spustit a domestikovat mobilní hlasové i datové služby na bázi CDMA v ČR a získat tak minimálně 1 % trhu v horizontu dvou let od zahájení komerčního provozu.“
– 18,5 tisíc = čistý zákaznický přírůstek za čtvrtletí od ledna do března 2009
– Celkový počet zákazníků na konci března 2009 – 114 500
Zákaznické přírůstky konkurenčních mobilních operátorů (leden–březen 2009):
O2: – 474 000
T-Mobile: – 11 000
Vodafone: +17 000
-red-