První červnovou sobotu se odehrálo velké klání pro 30 finalistů jarní spotřebitelské soutěže značky Radegast s názvem Hledej Radegastův roh hojnosti a získej 250 tis. Kč. Šťastným, ale zejména zaslouženým nálezcem Radegastova rohu hojnosti byl Petr Cymorek z Třince, který získal originální platební kartu s vkladem na účtu ve výši 250 000 Kč.
Principem základního kola soutěže bylo zaslat SMS zprávu nebo vyplnit formulář na internetu s unikátními číselnými kódy, které soutěžící nalezl pod víčky lahvového piva Radegast. Každá 10. zpráva pak vyhrála jednu ze středních cen, které představovaly například GPS navigace, multifunkční nůž nebo mapa Beskyd. Ani příznivci čepovaného piva nepřišli zkrátka. Po pěti vyčepovaných pivech losovali hostinští jednoho výherce, který si odnesl cenu a navíc SMS kód. Prostřednictvím SMS bylo možné se kvalifikovat i do finále. Soutěže se zúčastnilo téměř 22.000 lidí.
V nich vybraní finalisté předvedli svou odvahu, zručnost, šikovnost i trpělivost v náročných a atraktivních dispiclínách. Od skákání v „sedmimílových“ botách po trati, lezení na umělé horolezecké stěně, jízdy na čtyřkolce či pojídání moučného červa. „Naší snahou bylo, aby po skončení finále nebyl spokojený jen vítěz hlavní ceny, ale všichni finalisté. Radegast přinesl účastníkům soutěže nevšední zážitky, na které budou rádi vzpomínat“, uvedl manažer značky Radegast Pavel Kmínek.
Závěrečného klání se zúčastnilo přes 200 osob z řad přátel a rodinných příslušníků soutěžících, kteří vytvořili výbornou soutěžní atmosféru. Akci pro Plzeňský Prazdroj, a.s., značku Radegast, připravila havířovská agentura Viking Agency. Vedle organizace patřilo mezi nejsložitější úkoly například stavba umělého bludiště z trubek a černé plastové fólie.
-red-