Divize interní komunikace společnosti ING Wholesale Banking byla britskou asociací Communicators in Business oceněna za Nejlepší globální komunikační kampaň. Při hodnocení kampaně „Fitter, Focused, Further“ porotu přesvědčila především její promyšlenost a zapojení zaměstnanců do strategie. Cenu tým ING Wholesale Banking převzal 22. května 2009 v Birminghamu ve Velké Británii.
„Tříletou strategii „Fitter, Focused, Further“ jsme spustili v únoru 2008. Jejím cílem je napomoci rozvoji obchodní činnosti na vybraných trzích, ve vybraných segmentech a produktových oblastech,“ představuje strategii Leanne Carmody, ředitel interní komunikace ING Wholesale Banking, a dodává: „Velice mě těší, že porota po zásluze ocenila tvrdou práci a nasazení týmu. To, že jsme za sebou nechali tak kvalitní soupeře, jako jsou Reuters, Cadbury, Shell nebo Astra Zeneca, jistě svědčí o kvalitním vypracování a implementaci strategie,“ doplňuje Leanne Carmody.
Britská asociace Communicators in Business (CiB) je předním sdružením v oblasti komunikací v profesionálním a podnikovém sektoru. Prestižní ocenění vydává v šestnácti kategoriích, letos se jednalo o jubilejní 60. předávání. CiB bylo založeno v roce 1949.
-red-