CRM

SAS je vedoucí společností v oblasti analytických aplikací CRM

Analytická společnost IDC vyhodnotila SAS jako největšího světového dodavatele analytických aplikací pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) podle příjmů za rok 2001. SAS vykázal v roce 2001 zvýšení příjmů o 43,5 procenta, čímž zvětšil svůj podíl v oblasti analytických aplikací CRM o další téměř čtyři procenta. Celkový trh analytických aplikací vzrostl v roce 2001 o 12,5 procenta na 461 milionů USD.
Tento růst jasně demonstruje pokračující důležitost analytických řešení CRM, která pomáhají organizacím lépe pochopit a oslovovat své zákazníky prostřednictvím na míru šité interakce.

„SAS už třetí rok za sebou vede oblast analytického CRM, za poslední rok s tržním podílem ve výši 18,2 procenta,“ řekl Robert Blumstein, ředitel společnosti IDC pro oblast analytického CRM. „Tento růst ukazuje, že firmy nadále investují do technologií analytického CRM, navzdory momentálnímu zpomalení světové ekonomiky.“ Zpráva IDC zveřejněná pod názvem „Celosvětový trh analytických aplikací CRM: Předpověď a analýza, 2002-2006: Pohled na hlavní dodavatele,” se zabývá trhem s aplikacemi pro analytické CRM, výkonností hlavních dodavatelů a profily pro roky 2001 až 2006.

„V situaci, kdy rozpočty jsou napjaté a prostředky marketingových oddělení omezené, se analytické CRM stalo silným nástrojem pro firmy ze všech oborů, včetně maloobchodu, telekomunikací či bankovnictví. Všechny tyto firmy se snaží učinit správnou nabídku správnému zákazníkovi ve správném okamžiku a správným kanálem,“ řekl Jim Davis, viceprezident a ředitel marketingu SASu. „V případě státní správy je vzhledem k napjatým rozpočtům a rostoucí poptávce po účinnějších službách analytické CRM také silným řešením. Růst příjmů z analytických aplikací CRM o 43,5 procenta jasně ukazuje, že trh považuje SAS za preferovaného dodavatele aplikací pro vytváření znalostí sloužících k lepšímu pochopení a oslovování zákazníků.

SAS CRM Solutions jsou navržena tak, aby poskytla organizacím znalosti potřebné pro vývoj a implementaci inteligentních zákaznických strategií, pro vytvoření účinnější interakce se zákazníkem, a v konečném důsledku pro maximalizaci ziskovosti zákazníka.

Zdroj: SAS Institute

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!