Síť knihkupectví Kanzelsberger nově otevřela svoji stránku v prostředí Facebooku. Právě v těchto dnech ji představuje svým stávajícím zákazníkům.
„Nemůžeme být stranou současného fenoménu, jakým sociální sítě jsou. I když od nové prezentace neočekáváme přímé prodejní efekty, považujeme za správné být našim zákazníkům nablízku i zde,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z oddělení marketingu a public relations firmy. Podle dřívějšího průzkumu 80,2 % zákazníků knihkupectví pravidelně využívá internet.
Facebookovská prezentace zatím obsahuje základní informace o firmě, pozvánky na plánované autogramiády či vtipné video oceněné v kreativní soutěži Zlatá pecka. Novinkou jsou také uživatelské soutěže na podporu získání dalších fanoušků stránky. „Aby byly stránky do budoucna dostatečně atraktivní, počítáme rovněž se zapojením našich obchodních partnerů,“ dodává Fekar.
-red-