Výrobce energetického nápoje HELL, který je v prodeji v šestnácti zemích celého světa, se rozhodl vybudovat nové logistické centrum v Moravskoslezském kraji. Zároveň potvrdil exkluzivní sponzorství stáje F1 AT&T Williams.
Energetický nápoj HELL se stává oficiálním nápojem jezdců i celého týmu stáje AT&T Williams. Již v nedělním závodu Velké ceny Španělska na okruhu Circuit de Catalunya bylo logo značky HELL znázorněno na zadních křídlech vozů, a premiérově v historii F1 byl v závodních boxech člen týmu, jež doplňuje palivo, oblečen v ďábelských plamenech.
„Dynamický růst pozice energetického nápoje HELL na světových trzích nám poskytl příležitost k takto významnému kroku v globálním rozvoji značky,“ prozradil Tomas Grosch, ředitel úseku International Business Strategy & Development, ke vstupu do světa F1.
Dopady hospodářské krize společnost HELL Energy Drinks zatím nepocítila. „Pokud jde o naše postavení, nikdy nebylo lepší,“ poznamenal ing. Josef Jankovský, ředitel HELL Energy Drinks CZ.
Zároveň potvrdil výstavbu velkého logistického centra v Kopřivnici v Moravskoslezském kraji. “Jedná se o strategickou investici přesahující hodnotu 10 miliónů korun, která posílí naši pozici na českém trhu,“ uvedl k výstavbě ing. Josef Jankovský.
Právě v době, kdy i na segment potravinářského průmyslu doléhá průmyslová recese, vidí vedení společnost HELL energy drink CZ vhodnou příležitost k investici. „Značka HELL má velký potenciál, a to i v době hospodářské krize, bylo by škoda toho nevyužít. Současné spojení se stájí AT&T Williams je dalším důkazem naší silné pozice,“ dodal ing. Josef Jankovský. Výstavba logistického centra bude zahájena v červnu 2009. Vyroste na pozemku o výměře více než 2000 m2 a nabídne místním obyvatelům řadu pracovních příležitostí.
-red-