Agentura Bílý Medvěd Public Relations odstartovala v dubnu práci na kampani pro oční kapky Oxyal a Oftagel společnosti Santen Oy. České zastoupení firmy si Bílého medvěda PR vybralo zejména na základě předchozích zkušeností a výsledků práce agentury pro dosavadní klienty.
Oční kapky Oxyal a Oftagel jsou určeny k léčbě syndromu suchého oka. Komunikace bude zaměřena jak na odbornou, tak na širokou veřejnost. Po prvotní analýze postavení těchto výrobků na českém trhu navrhl Bílý Medvěd PR kompletní komunikační strategii, která zahrnuje jak Media Relations, tak i další nástroje Public Relations, POS materiály pro odbornou veřejnost a inzertní mediaplán. Cílem kampaně je kromě zvýšení prodejů i vymezit tyto výrobky vůči konkurenci.
„Věřím, že tým Bílého Medvěda PR dokáže náš rozpočet na marketing vytěžit na maximum a kampaň bude mít pozitivní dopad na prodej našich výrobků,“ doplňuje Michal Klášterecký ze společnosti Santen Oy.
-red-