Komunikační agentura Media Age přichází s atraktivním vzdělávacím projektem pro zájemce o špičkové školení v oblasti marketingu. V rámci tohoto projektu s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC) bude v Brně od června pořádat odborné přednášky a zajímavé workshopy. Jedná se o první komplexní vzdělávací projekt v oblasti marketingové komunikace na jižní Moravě.
Cílem nového vzdělávacího projektu s názvem Media Age Marketing Centrum je pravidelně rozšiřovat obzory lidem, které oblast marketingové komunikace zajímá a pohybují se v ní. Praktické rady a názory zprostředkují návštěvníkům přednášek a workshopů přední tuzemští odborníci na danou problematiku.
„Řečníky budou v našem vzdělávacím centru zkušení a uznávaní marketéři úspěšných značek, kteří o svém tématu vědí naprosto vše. Důraz klademe především na využitelnost poznatků, přednášky proto povedeme spíše prakticky formou úspěšných případových studií,“ uvedl David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age.
Vzdělávací projekt Media Age Marketing Centrum oficiálně startuje v červnu, kdy se koná první marketingové školení na téma „Jak budovat značku podlinkou“. Akce se koná ve čtvrtek 4. června v brněnském hotelu Atlantis. Hlavní přednášející bude Jana Vyhlídalová, ředitelka pro informační a reklamní služby Telefónica O2 Czech Republic.
„V rámci našeho nového vzdělávacího projektu plánujeme letos uspořádat celkem tři odborná školení. Červnovou akci věnujeme podlinkovým aktivitám, v září se zaměříme na téma budování české značky v mezinárodním prostředí a v listopadu na roli PR v komunikačním mixu. Věřím, že návštěvníci nebudou ani v jednom případě své účasti litovat,“ doplnil Blažek s tím, že na každé školení se mohou zájemci přihlásit prostřednictvím oficiálních internetových stránek vzdělávacího projektu.
-red-