Časopis ČEZ Info, vydávaný společností ČEZ Prodej, získal v soutěži Zlatý středník prestižní ocenění TOP Rated (Certifikát vysoké profesionální úrovně). Jeho čtyřletý úspěšný rozvoj potvrzuje i fakt, že od příštího čísla přichází časopis s inovací v podobě zavedení tematických příloh.
„S magazínem ČEZ Info, na jejíž produkci spolupracujeme s agenturou Bison & Rose, se nám podařilo uspět v soutěži Zlatý středník již podruhé. První ocenění jsme získali za rok 2005, v té době časopis začal vycházet. V kategorii B2C, v níž magazín soutěžil, byla v letošním roce silná konkurence, a o to víc nás toto ocenění těší,“ uvedla šéfredaktorka magazínu Iveta Valošková ze společnosti ČEZ Prodej.
Počínaje příštím číslem se začnou v ČEZ Info objevovat tematické přílohy, přinášející aktuální a zajímavá témata. „Snažíme se čtenářům předkládat kromě nejnovějších zpráv také něco navíc, co mohou prakticky využít. Do příštího vydání proto připravujeme téma energetické úspory v kancelářích,“ dodává k tomu Valošková.
Publikace ČEZ Info je určena velkým a středním odběratelům Skupiny ČEZ a vychází obvykle na 20 stranách formátu A4 se čtvrtletní frekvencí. ČEZ Info poskytuje kvalitní informace z oblasti energetiky, referuje o novinkách ve Skupině ČEZ a v sekci zelené listy se věnuje také obnovitelným zdrojům energie.
Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Vyhlašovatelem již sedmého ročníku soutěže, do kterého bylo přihlášeno téměř 160 publikací, je PR Klub, o.s. Posuzování přihlášených publikací probíhalo v jedenáctičlenné porotě složené z nezávislých odborníků.
-red-