Andreas Steinle je expert na budoucnost a konzultant pro zákaznické trendy, nový marketing a životní styl a média, ředitel prestižního německého Zukunftsinstitutu (Institutu pro budoucnost).
Andreas se v posledních deseti letech se soustředil na teoretické a praktické stránky trendů marketingu. Před kariérou v Zukunftsinstitutu byl ředitelem ve společnosti Hamburger Trendbüro. Své schopnosti konzultanta se silným zaměřením na strategický management značky a její inovace uplatnil pro několik blue-chip společností. Vydal několik studií včetně knihy o moderních generacích „Nová morálka internetových dětí“.
Mezi oblíbená témata jeho přednášek patří:
Životní styl roku 2020 – společenské změny a nové cílové skupiny
Chytrá média – budoucnost komunikace
Síla spotřebitelů – konec klasického marketingu
Internetové děti – co se můžeme učit od mládí
Cílem Andrease je přenést znalosti o budoucích trendech do společností. Jeho záměrem je tyto trendy využít v konkrétních situacích jako je vstup na nové trhy a vytváření inovativních marketingových strategií.
Kongres marketing Management se koná 20. května 2009. Bližší informace najdete na adrese www.marketingmanagement.cz