Ondřej Tomas je Managing Directorem výzkumné agentury GfK Praha.
Profesní kariéru začal v roce 1993 ve vydavatelství časopisu The Prague Tribune, další zkušenosti získal jako Account Manager v agentuře InterCom Praha. Později působil ve společnosti Oracle, kde prošel postupně několika řídícími funkcemi.V letech 2005-2007 byl CRM Directorem v České pojišťovně spoluzodpovědným za rozvoj a implementaci nové zákaznicky orientované strategie.
Ve svém vystoupení se zaměří na budoucí trendy vývoje marketingového výzkumu i na to, jak může výzkum pomoci při hledání cesty vpřed v době ekonomické recese. Jednou z klíčových částí jeho vystoupení bude analýza zkušeností z minulé krize, která postihla vyspělé západoevropské země v období 2002/03. Poznatky z této analýzy jasně dokumentují, že jednotlivé značky mají v období krize velmi rozdílné šance na úspěch či přežití, v závislosti na tom, jak dobře či špatně pracují s marketingovou komunikací a inovacemi.
Kongres marketing Management se koná 20. května 2009. Bližší informace najdete na adrese www.marketingmanagement.cz