Ve vybraných prodejnách Tesco v České republice byl zahájen prodej lahví Fernet Stock a Fernet Stock Citrus s originálním věnováním. Projekt na podporu prodeje připravila pro největší domácí likérku Stock Plzeň-Božkov agentura 4P&P, která patří k největším domácím firmám v oblasti sales promotion. Půllitrové a litrové balení oblíbených lihovin si zákazníci budou moci koupit se samolepkou s vtipným věnováním: například „Sousedům za velkou trpělivost“, “Dědovi za hlídání divé zvěře“ nebo “Sobě za ochočení manžela a trouby“.
„Tento projekt je důkazem, že složitá doba finanční krize nahrává finančně nenáročným, ale o to více kreativním projektům. Cílem je samozřejmě zviditelnění produktu na regále, a tím i navýšení prodeje. Věřím, že tato přidaná hodnota podpoří zájem zákazníků,“ uvedla ředitelka agentury Daniela Hübner. Agentura 4P&P připravila ideový i kreativní koncept „samolepek“ a zároveň zajistila prostřednictvím merchandiserů i polep lahví na prodejnách.
Zákazník si bude moci vybrat s celkem deseti druhů samolepek s rozdílným stylem oslovení a tonalitou. Samolepky jsou nalepené na lahvích Fernet Stock a Fernet Stock Citrus a jsou určeny pro konkrétní osoby: přátele, manželku, sousedy, kamarádku, řemeslníky či spolubydlící. Kupující si tak z obchodu odnesou dárek s originálním a vtipným věnováním.
-red-