UniCredit Bank společně s dalšími šesti bankami skupiny UniCredit Group nabízí svým klientům zcela novou službu internetového bankovnictví, která je dalším krokem ve sjednocování nabídky produktů celé skupiny v rámci regionu střední a východní Evropy.
Nová služba pod názvem „Mezinárodní uživatel“ umožňuje klientům jednoduše prostřednictvím internetu obsluhovat účty ve více zemích skupiny UniCredit Group z jedné aplikace internetového bankovnictví s jedním zabezpečením.
„Propojení internetového bankovnictví v rámci naší bankovní skupiny navazuje na loňské sjednocení poplatků při výběru z bankomatů všech bank UniCredit Group a potvrzuje strategii banky nabízet našim klientům unikátní přeshraniční služby,“ uvedl Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank.
Jak dále doplnil Daniel Čermák, manažer odboru Cash Management & eBanking UniCredit Bank: „Novou službu internetového bankovnictví mohou využívat klienti všech segmentů, a to jak občané a podnikatelé v internetovém bankovnictví pod názvem Online Banking, tak menší a střední firmy v internetovém bankovnictví s názvem BusinessNet Basic a velké firmy v internetové aplikaci BusinessNet Professional.“
-red-