Agentura Mather Activation, člen komunikační skupiny Mather, se stala novým marketingovým partnerem Pražského veslařského svazu a rozšířila své portfolio o další sportovní akci – tradiční veslařské Primátorky, jejichž 96. ročník se letos bude konat 6. a 7. června v centru Prahy. Smlouva byla podepsána na čtyři roky s opcí.
„Primátorky mají velký potenciál stát se jednou z nejdůležitějších akcí českého sportovního kalendáře. Naším cílem je přispět k jejich modernizaci, zvýšení prestiže a marketingové hodnoty. Chceme, aby se Primátorky staly společenskou událostí po vzoru slavného anglického závodu Oxford-Cambridge, a byly celotýdenní sportovně-kulturní akcí s vyvrcholením na Vltavě,“ řekl Marek Tesař, Managing Director agentury Mather Activation.
„Primátorky jsou klenotem veslařského sportu s téměř stoletou tradicí. Věříme, že do druhé stovky své existence bude tento klenot vstupovat nablýskaný, a proto jsme se rozhodli pro spolupráci s agenturou Mather Activation. Víme, jak velký kus práce udělali u Jizerské 50, a jsem si jistý, že naše spolupráce bude velmi úspěšná,“ uvedl Jiří Kejval, předseda Českého veslařského svazu.
Agentura Mather Activation se dlouhodobě profiluje v oblasti sportovního marketingu. Je partnerem závodu v běhu na lyžích Patria Direct Jizerská 50 i jeho letní varianty na kolech, organizuje vlastní seriál běžeckých závodů SkiTour a realizuje další projekty ve sportovním prostředí.
Primátorky patří k prestižním událostem pražského sportovního kalendáře a každoročně se těší velkému diváckému zájmu. Závod je rovněž v přímém přenosu vysílán na obrazovkách České televize.
-red-